top of page
Social network concept

TARINA

Tuomme lisää digitalisaatiota ja asiakaslähtöisyyttä terveydenhuoltoon

Digilääkäri on syntynyt pohdinnasta, voisiko asiat tehdä paremmin.
Terveyskeskuslääkärinä törmäsin jatkuvasti hoidon aloituksen pitkittymiseen, koska hoitoon pääsy oli työlästä. Hoitoprosessissa oli selvästi kehitettävää ennen ja jälkeen vastaanottokäyntiä.


Miksi terveyspalvelut eivät voisi toimia kuten verkkopankki? Koska ei ole ollut tarvetta muuttua. Alaa suojaa vahva ammattisuoja. Terveydenhuoltosektorilla automaattisen tietojenkäsittelyn tuomat mahdollisuudet ovatkin vielä suurelta osin hyödyntämättä. Tietokoneet ovat tulleet vastaanotolle, mutta toimintalogiikka on yhä peräisin paperisten potilasasiakirjojen aikakaudelta.

Digilääkärin kantava idea onkin tuoda terveydenhuoltoon teknologisen vallankumouksen kolmas vaihe, jossa toimintatavat tehostuvat uuden teknologian täyden käyttöönoton myötä ja saamme täyden potentiaalin irti teknologiasta - asiakkaita palvelemaan.


Yrityksenä haluamme tuottaa asiakaslähtöisiä palveluita - haluamme yllättää positiivisesti! Uutena toimijana meillä onkin vapaus kehittyä ilman perinteisen liiketoiminnan kahleita ja muutosvastarintaa.


Terveydenhuollon digitalisaatio ei tarkoita vain tietotekniikan mahdollisuuksien
hyödyntämistä, vaan toiminnan läpäisevää asiakaslähtöisyyttä ja siihen pohjautuvaa
toimintakulttuuria
. Haluamme sparrata perinteisiä toimijoita ja julkista sektoria
kehittymään nopeammin. Yksi tavoitteemme yrityksenä on, että digitalisaatio tulee
läpäisemään terveydenhuollon niin tehokkaasti, että oma yritystoimintamme
muuttuu tarpeettomaksi.

bottom of page